Дослідження використання і сприйняття застосовуються для збору відгуків споживачів і клієнтів бізнесу та оцінки користувацького досвіду з окремими брендами, продуктами та послугами. У рамках дослідження сприйняття ми визначаємо часові межі, частоту, причини використання, ставлення до товару або послуг бренду. Зазвичай, такі дослідження вимагають використання як якісних, так і кількісних методів. У результаті дослідження, компанії можуть зрозуміти своїх поточних і потенційних клієнтів, ключові сегменти ринку, їхні потреби щодо певної категорії продуктів, порівняти досвід клієнтів (користувачів) серед спільно використовуваних брендів.
Послуги досліджень сприйняття:
- Поінформованість про бренд і дослідження іміджу
- Сегментація
- Потреби клієнтів, ідентифікація незадоволених потреб
- Купівля, точки контакту, пункти продажу, уподобання щодо дистрибуції і доставки
- Джерела інформації тощо
- Кількісні опитування (CAPI, CATI, онлайн)
- Якісні дослідження (фокус-групи, глибокі дослідження, CLT)
- Польові спостереження