Дослідження мають важливе значення для прийняття рішень і управління ключовими оперативними завданнями для всіх типів організацій. Ми проводимо якісні та кількісні маркетингові дослідження, обробляємо та аналізуємо дані, отримані за допомогою CAPI/CATI/ онлайн-панелей/фокус-груп тощо. Як результат, компанії та організації можуть зрозуміти вподобання своїх клієнтів, виміряти віддачу маркетингових кампаній, вдосконалити ціннісні пропозиції, створити унікальний клієнтський досвід.

Наші дослідження охоплюють:

ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДУКТІВ
ДОСЛІДЖЕННЯ СПРИЙНЯТТЯ КЛІЄНТІВ
ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ
ОЦІНЮВАННЯ

Наші дослідження охоплюють:

Як ми це робимо

Ми оцінюємо ринки з різних ракурсів (розмір/динаміка/ умови/конкуренти) за допомогою досліджень, статистичного аналізу, експертних інтерв'ю та інших інструментів дослідження ринку. У більшості країн ми маємо власні дослідницькі відділення, мережу інтерв'юерів та власні кімнати фокус-груп, обладнані всіма необхідними засобами для відеозапису і проведення спостережень.

ПРИЙМАЙТЕ КРАЩІ БІЗНЕС-РІШЕННЯ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ ЕКСПЕРТНИХ ДАНИХ

Зробити запит