За статистикою Нової пошти кожну третю посилку клієнти відправляють самостійно. Саме тому компанія вирішила вдосконалити каси самообслуговування, аби зробити селф-сервіс ще більш сучасним та інтерактивним. Додати “майбутнього” в компанії вирішили шляхом інтеграції AI помічника до кас самообслуговування.
Для імплементації цієї ідеї Нова пошта вирішила організувати перший {Хакатон Інновацій}, який відбувся 18-20 серпня в інноваційному хабі Nova Tech. Реалізовували хакатон компанії CIVITTA та Radar Tech.
Робота над хакатоном розпочалась із визначення та формулювання кейсів. Серед фінальних завдань хакатону ми визначили:
розробку нейронної мережі, яка здатна навчатися та відповідати на запитання клієнтів щодо послуг і процесів компанії;
навчання AI-помічника базовим операціям: відстеження посилки, розрахунок вартості послуги та інформування про терміни доставки;
автоматизацію стандартного клієнтського шляху створення електронної накладної за допомогою voice-to-text і text-to-voice.
До участі в хакатоні ми запрошували як команди AI-стартапів з готовими рішеннями та досвідом впровадження, так і команди IT-спеціалістів та студентські команди розробників-ентузіастів, які розробляли рішення та прототипи з нуля. Всього було відібрано 18 команд, які протягом трьох днів працювали над ідеями та створювали демо, брали участь у воркшопах та консультувались із менторами.
З 17 презентованих рішень журі обрали трьох переможців, які отримали фінансові призи:
І місце — 100 000 грн — AssistMe
II місце — 50 000 грн — DevBot
III місце — 30 000 грн — AISOFT
Всі переможці, а також команди “Нештучний інтелект” та “UBOS.AI” отримали запрошення до участі в пре-акселераційному буткемпі Challenger Accelerator AI.
Команда проєкту:
Менеджмент проєкту:
Iurii-Volodymyr Blavt — партнер, CIVITTA;
Mariia Romanova — CEO Radar Tech;
Karina Tsymbalenko — проєктна менеджерка, CIVITTA;
Nataliia Kravtsova — старша аналітикиня, CIVITTA;
Anastasiia Romanova — молодша проєктна координаторка, Radar Tech;
Marharita Horokhova — аналітикиня, CIVITTA..
Комунікація, контент та маркетинг:
Alyona Kara — комунікаційна менеджерка, CIVITTA.